CAN'T STOP LOVING YOU

Idag har jag ridigt ett såå bra ridpass på Dusty, hon var superfin verkligen! När jag kom in i ridhuset var det några som skulle hoppa idag igen, rackarns tänkte jag men dom var så himla snälla så dom väntade att hoppa tills jag var klar, såå snällt! Jag började att ställa/böja henne i både nacken och bålen, gjorde en bakdelsvändning åt båda hållen också, hon var väldigt fin men lite seg bara. När jag började trava igång henne var hon lite, inte seg men aa, svårt att förklara, jag piggade på henne med snabba små hjälper och varierade steglängden jättemycket och hon blri så fin! Därefter red jag några skänkelvikningar, dock var jag nog lite lite slarvig med dom så det tar jag på mig! Galoppfattningarna var jättebra och hon var hur fin som helst i galoppen, väldigt balanserad och man kände hur hon verkligen galopperade igenom hela kroppen, jag galopperade innanför fyrkantspåret varv på varv i både höger och vänster varv, sedan fattade jag ny galopp och samlade henne och hon var sååå fin! Hon lyssnade hur bra som helst, jag flyttade in rumpen som lite tagen bakdel och hjälp vad hon satte sig på rumpen, jätteduktig var hon! Hon bara gjorde utan att liksom sakta av eller så, hjärtat! Sedan red jag en förvänd galopp i båda varven och sedan travade jag av henne, suuuperfin! Båda var jättenöjda! 
Mitt hjärta efter ridpasset idag ♥ Vi båda var trötta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0