DESIGN

Jag sitter och lurar på vad jag ska göra med bloggen, jag känner att det nya året har gjort så att jag fått motivationen tillbaka att skriva, det som jag inte riktigt kan svara på i nuläget är hur det kommer bli när skolan börjar och alla prov, jag som person vill gärna ha väldigt bra koll i skolan så jag lägger i alla fall en timme varje dag på plugg så jag blir väldigt trött och hinner inte riktigt och då blir skrivandet lite i uppehåll, men jag ska göra så bra jag kan! I alla fall så måste jag byta design snart för en ny design lyser ny motivation så det ska fixas av ingen mindre än min kära bror, han tog studenten nu i somras och håller på och redigerar reklamfilmer till företag mm. Han är grymt duktig! Så vi ska klåpa ihop någonting hoppas jag! Men jag tycker om min design väldigt mycket så jag tror det blir något liknande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0