FIND YOU - ACOUSTIC - ZEDD

Heej på er!
Hoppas läget är bra och att inte allt för många av er som tittar förbi här är för trötta, för min del så började skolan, mycket blandade känslor! Såå himla kul att träffa alla igen, alla goa kompisar och lärare, men det som var minder bra är att vi kommer ha så mycket prov och läxor nu i vår känns det som, vi hade det relativt lugnt på höstterminen men vi kämpar på! Såå kul att träffa alla! Just nu sitter jag i min säng i min nya fina pyjamas som jag fick av min Elisabeth i julklapp ♥ med en knut i håret och lyssnar på mina favvolåtar för stunden innan jag ska gå och lägga mig. Idag har sadeldoktorn varit i stallet också så vi har fått hjälp med vår sadel (!!!) Såå skönt att ha den kollad och att allt sitter rätt på plats! Han justerade sadeln lite och vilken skillnad! Vi längre mina läder lite också och det blev en helt annan känsla!! Så kul! Jag är så exalterad! Vi passade på att investera ett par nya stigläder eftersom vi har haft våra i snart 4 år, dem vi käpte nu har väldigt slitstarka och bra så det blir prima!
 
Sen hörde vi rykten om att Hööks-rean startade idag så mamma och jag tog en sväng dig och fyndade, mamma fyndade en jättesnygg väst och fleece, jag fyndade ett träns till Dusty, ett par nya ridbyxor och en fleece. Supernöjda! Och Dusty var så himla duktig idag på sadelutprovningen, jag hoppade upp och ner några gånger och red, hon skötte sig kanon! Imorgon är det äntligen träning igen för Lollo, såå kul! Sen är det raka vägen till stan för US möte med klubben, so exited! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0