SHE'S OK, AND NOW I'M FINE

Hej på er! Hoppas det är bra med er allihopa, med mig är det jättebra!
Det är så himla skönt för jag har inget plugg på hela helgen, såå galet skönt! Jag kan bara sitta hemma och slappa och åka till mitt hjärta, såå skönt! Jag ska nog kanske börja möblera mitt rum som jag har planerat under en längre tid nu, jag har en bild om hur jag vill att det ska se ut så jag hoppas att det kommer bli bra! 
 
Idag ska jag rida i ridhuset med Dusty och sen skritta ut en sväng, vi tränade för Lollo igår och Dusty har känts lite tom i vänster bog om man säger och då hänger hon sig lite på höger tygel så vi ville få igenom det och vi fick det tillslut, då släpper hon till ett snäpp till i formen och det är det vi vill! Det satt lite långt inne men vi fick igenom det bra så det kändes skönt! Dusty var hur nöjd som helst efter träningen, mitt finaste hjärta! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0