WHAT YOU KNOW

Idag har varit en sån bra dag, jag tog världens sovmorgon och bara slappade i sängen med min flashiga macbook. Efter lunch åkte jag och mamma mot stan till två affärer för att kika lite, fick med mig ett yankee candle ljus hem som var på rean, toppen! Sedan styrde vi bilen mot stallet, bästa stället! Idag hade min prinsessa vilodag, det var hon värd! Mamma och jag friserade henne lite, vi klippte manen, kronranden och hovskägget, hon tycker det är så himla mysigt så hon står nästan och sover, min fina! Lite spontant också frågade Maria mig om jag ville hänga med på bio ikväll och självklart! Så jag har hängt i biosalongen med min knäppis halva natten, så mysigt! Men innan jag var på bion så måste jag bara berätta, jag har kört bil för första gången idag! Det var sååå kul! Jag är helt lyrisk! Så kul! Godnatt på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0