VARTOFTA RID OCH KÖRSÄLLSKAP

Hallå på er! Hoppas läget är bra!
Jag har missat så mycket att skriva här verkligen, jag är så ledsen för det men jag är ändå så himla glad för snart är det verkligen sommarlov, så galet skönt och välbehövligt! I söndags var Dusty och jag iväg och tävlade igen, den här gången var vi på superfina Vartofta Rid & Körsällskaps anläggning, supertrevlig och jättebra arrangerat! Vi åker mer än gärna tillbaka, tips! Trevliga funktionärer och bra tävlingsplats - Jättenöjda var vi! Vi red en LA:1 och Lagtävlansprogrammet för Ponnyallsvenskan, jag är hur nöjd som helst med Dusty, hon skötte sig superb hela tävlingen verkligen, på banan, framridning, vid lastning och allt där emellan, superduktig var hon!
När vi var påväg till tävlingen så råkade vi köra lite fel, haha så vi kom lite försent till tävlingen, jag hade endast 20 minuter på mig att rida fram och jag hade gärna ridit fram lite mer men vi gjorde det bästa av saken! Dusty kändes väldigt fin ändå! Hon var lite hög i formen stundtals men överlag en väldigt bra ritt, hon höll sig i skinnet genom hela galoppen och det är jag så nöjd med! Vi red ihop 66,447% och en andra plats, det var sååå kul verkligen! I lagtävlansprogrammet var hon jättefin i traven, superfint travprogram, jättefina skänkelvikningar och travökningarna som vi har tränat så mycket på blir bättre, såå kul! I galoppen dock så taggar hon till så i första förvända galoppen slog hon om så det var synd men vi tror lite att det ar blivit till en grej att hon byter galopp, den andra förvända var betydligt mycket bättre! Här red vi ihop 65,75 %, jag är kanonnöjd verkligen! 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

så fina bilder och grattis :)

Svar: Åå, tack så jättejättemycket! :D
Amanda

2015-07-13 @ 22:48:04
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0